saknar rättvik & alla

plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg , upp till öronen med plugg. helt värdelöst ! sitter just nu här och pluggar till ett spanska prov på fredag , det går helt okej. spanska är inte riktigt min grej, men ah , vi får se hur det går helt enkelt (:
musiken spelas, såklart. syskonen är där nere och gör nått. solen skiner. jag mår bra om man inte tänker på förkylningen. mina kompisar är underbara. min pojkvän är otrolig.
lite ointressant fakta, men ah :)
nu ska jag fortsätta med mitt s t u d e r a n d e .
vi hörs, puss på er  !

Lämna en kommentar
Postat av: Lisa

låter ju helt underbart :D pusspådig

2009-04-20 @ 19:20:48
URL: http://stroismybro.blogg.se/
Postat av: Anonym

skoja inte, 8)

PUSS PÅ DIG.

2009-04-20 @ 20:31:49
Postat av: Louise

Jusste ja, det sa du ju i fredas ^^

louise med superminnet asså B-D

pusspådej :)<33

2009-04-21 @ 16:58:01
URL: http://louiiselundin.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0