och här måste man tydligen skriva?

nu kom min lillebror hem. jag har gett upp pluggandet för ett tag sedan. funderar på att duscha, men orkar inte göra det nu. eller jo, kanske borde göra det trots allt. känner mig inte helt fräsch, men ah vi får se helt enkelt. eller så sätter jag mig kanske i solen. eller spelar mer gitar. hm...svårt val det här. fast nu har jag bestämt mig, först solen lite, sen duch och sist men inte minst gitaren. eller det beror iförsig helt på vad klockan blir, ska ju hämta lillebror vid halv fyra.
men ah, nu är det solen som gäller.
puss så länge


Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

Hihi okej =) de låter bra :)

2009-04-02 @ 15:19:41
URL: http://fashionlj.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0