någon som vill skjuta min lillebror?

pluggandet gick bra. ändå tills min lillebror kom hem. den saken är helt dum i huvet !
nu håller han på att störa, ringer hela tiden så att jag inte kan vara uppkopplad, har ringt till mamma och sagt att jag vägrar att flytta på mig. och varför gör jag det tror ni? för att jag vill plugga, nejnej. för att jag behöver plugga. och det går förre cs. men det fattar han inte, för han är allmänt stört. nu ska jag tydligen få data förbud om jag inte flyttar på mig.
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ! ta mig härifrån någon , s n ä l l a !
förlåt det sura inlägget, men han är värdelös !

Lämna en kommentar
Postat av: Mamma

Vilket fint collage med bilder! // Kram till en toppsnäcka från Mamma

2009-04-17 @ 22:15:27

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0