lördag

tjäääänare !
när jag vaknade i morse så hade jag ingen tanke alls på globen. men bara en timma senare så var det besämt att jag skulle tillbringa min dag där. woho ! rasmus fixade biljetter för bara 140 spänn , det är värt en applåd och än en gång tack ! nejmen hela tiden där var rolig. träffa även lina&elin där. och så rasmus. kul att träffa pöjken igen, var verkligen längesen ! jag, hanna& simon hade det trevligt, höhö :)
när vi skulle åka hem så tiggde jag&h till och skjuts av emmy&kjelle. grejjt ! nu har jag precis ätit upp middagen, kyckligsoppa och fruktsallad. underbart för lilla magen! ikväll har jag inga riktigt planer, vi får se vad som händer hetl enkelt. blir förmodligen bara att vara hemma och ta det lungt. men det är najs det med.
hur har eran dag varit ?
puss så länge !


Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0