jag vill ha en moppe !

kom hem från clara för ett tag sedan. riktigt härligt att träffa henne igen, det var alldeles för länge sedan! lyckobarnet fick en moppe igår, så självklart åkte vi på den. åååh, såååå avundsjuk jag är ! fråga malin. vi åkte och fika vid sjön, urmysigt!sen hem till henne dör vi bara tog det lungt, hon spela gitar och sen hamna vi framför datan sista tiden innan jag skulle gå. vädret är alldeles för underbart ! ikväll så ska jag bara vara hemma och ta det lungt. tänkte träffa olivia, men får inte göra nått eftersom att jag precis blev frisk. that's life.
nu ska jag titta vidare på moppar och sukta mig själv , men det är det värd ! (a)
puss på alla

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0