"ingen kan ändra på det"

hur pluggnignen går, det kan vi diskutera. men har faktiskt fått ihop nästan en a4 varför man borde ha mer idrott i skolan, och nästan en varför man inte ska ha det. stolt. tror nog att jag ska gå ner och äta lite nu, börjar bli hungrig. hmm..vi får se helt enkelt. solen lockar något otroligt. men den får jag njuta av senare faktiskt.

idag så åker laget iväg på cup. örebro cupen. och jag kan tyvärr inte följa med. på grund av att jag har vart sjuk så länge. det var inte förens i onsdags som jag börjde må bättre liksom. sova i ett klassrum, på en luftmadrass, känns inte så lockande då. måste även vara frisk till kofan på söndag. riktigt frisk. men det är riktigt tråkigt att jag inte kan följa med. hade sett framemot det. på riktigt. skulle vart kul att träffa folket som bor i örebro. det var väldigt längesen nu. men det är väl sånt som livet är.

nu blir det frukost, puss

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0