i will allways love you

gjorde om headern lite snabbt idag, vad tycks ?

känner att bloggen, jag och skolan inte riktigt går ihop. det märket ni ju själva. men ska försöka bli bättre på att uppdatera. jag lovar , (a) skolan rullar på som vanligt, mycket och så, men det är bara att kämpa på. 25 skoldagar kvar ! ska man skratta eller gråta ?
i helgen så var jag ute på landet tillsammans med familjen och pojkvän, mysmys :)
dagen idag har varit skit sen jag vakna , helt ärligt. det första jag gör är att slå huve i väggen, hur lyckad är inte det liksom ? :O det onda försvann inte, så gick hem från skolan vid halv tolv. somna när jag kom hem, skönt. nu känns det bättre , men gör fortfarande vädligt ont....hmmm...inte kul -.-
hur mår ni ?
puss så länge :*

Lämna en kommentar
Postat av: ebba

headern är jättesöt :D <33

2009-04-29 @ 16:04:56

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0