fuck skolan !

just because everything's changing.
doesn't mean it's never been this way before.
all you can do is try to know who your friends are.
as you head off to the war.
you'll come back when it's over.
no need to say goodbye.

när jag äntligen ska försöka plugga, så funkar kunskaps porten inte, woho ! vad ska jag plugga nu liksom? eftersom att vi har allt som vi arbetar med på datan, så går det inte. *självmordstanke*
prata lite med mamma för ett tag sedan, hon tycker att jag kan sätta mig lite i solen idag. i typ trettio minuter, snacka om att jag blev glad ! solen här kommer jag ...om ett tag (a)
riktigt tråkigt att vara hemma -.-'

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0