fortfarande hemma, rip

gomron alla !
hoppas att ni har sovit gott, för det har jag. hostan är borta nu, typ. vilket är underbart  ! känns inte som om att jag har någon feber, grejt ! mitt enda problem juust nu, är att det är sol ute. och jag vill bara ut ut ut ut ut. men det får väntar ett tag till. idag så ska jag försöka att plugga lite. inte för att jag tror att det kommer att gå så bra. malin är ju inte här, rip , men det löser sig nog. på nått sätt. nu borde jag gå ner och äta lite, men vi har inga flingor och jag är inte sugen på macka och oboy, fast det får nog bli så iallafall.
ha en toppen dag i skolan :)
puss på er

Lämna en kommentar
Postat av: Sara

Ett aprilskämt? Vad tror du? Kommentera gärna på min blogg =)

2009-04-01 @ 09:31:17
URL: http://ertansara.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0