.

jag lovade mig själv en sak förut. den 4 november. det jag bestämde mig för var att jag aldrig mer, aldrig, skulle ha ett distansförhållande igen. av olika anledningar. men jag har brutit det löftet. löftet som jag lovade att hålla fast vid föralltid. men det gick inte. jag kunde inte styra över mina egna känslor. och än så länge känns allt bra. jag älskar honom.
men samtidigt känns det svårt. det är nog mest för att han bor i samma stad som min förra. min första största kärlek. ni vet den kärleken som man aldrig glömmer? den tiden var underbar, men även jobbig. men, jag har bestämt mig för att det här ska funka. ännu en gång. för känslorna går inte att styra över. jag har försökt, men det gick inte. jag älskar honom. så nu har jag lovat mig själv att inte försöka bestäma över mina egna känslor för det går inte. det är omöjligt. man får ta varje dag som den kommer och njuta av stunden.
jag älskar dig , och kommer att kämpa för oss älskling .

Lämna en kommentar
Postat av: Linnéa Sandhagen

åh gumman, jag är så glad för din skull! <3<3

2009-04-19 @ 10:52:53
URL: http://linneasandhagen.blogspot.com

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0