det gör ont att veta, men lika ont att undra

nu känner jag att jag inte orkar vila längre, hihi , busig jag är då (a) funderar på om jag ska gå ner och fixa lite käk, men det är bara det att huve gör ondare när jag går ...hmmm...fast jag måste ju äta (?) men vi får se hur det blir . funderar också på om jag ska försöka att skriva lite om datan. våran teknik uppgift denna termin, helt omöjligt. och det ska vara klart på fredag nästa vecka. men ändå liksom. den som kan mycket om datan får gärna höra av sig och hjälpa mig lite , taaaaaaaaaaaack (a)

imorn är det 30 april , vilket betyder valborg. vi ska vara hos våra grannar , även kallade kompisar, som vi inte träffat på ...jag vet inte hur länge... :O ska bli ganska kul faktiskt . sen beger vi oss väl till någon brasa.
vad hittar ni på imorn ?
hugs !

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0