1a april


jag saknar min pluggkompis, och alla andra
eftersom att pluggandet kan ta sig någonstans där vi inte ska prata om, så bestämde jag mig för att jag skulle ta en ansiktsmask. så nu sitter jag här med den. ska snart tvätta bort det. då ska jag kolla igenom no:n. känns lite halvt onödigt eftersom att jag&malin pluggade i falun. menmen, bättre än att inte göra något vettigt alls.

& förresten, akta er så att ni inte blir lurade idag.
det är ju trots allt 1:a april. själv så åkte man nyss dit. en kompis från konfan så att hon inte kunde komma nästa vecka. jag som typ aldrig tänker på vad det är för datum , gick självklart på det , heheh :$
har någon av er blivit lurad ? ;)
puss så länge

Lämna en kommentar
Postat av: louise

jag vet xD asså min data dampa så jag skrev om det igen direkt, men nu finns dt bara ett ;) thihi.

pusspådej <33

2009-04-01 @ 12:40:46
Postat av: louise

du är bäst sofia, älskardej <333 nej men det är lite problem me robin och så "/ himla jobbigt faktist :( <33

2009-04-01 @ 12:42:12

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0