18.36

nu har jag precis ätit klart en god middag, potatis och hajmal. shit, haj ! hah , riktigt gott var det faktiskt !
tror att jag ska dissa datan för resten av kvällen nu. fast vad ska jag göra då ?  kan inte vara med någon , eller ute. eftersom att jag fortfarande är sjuk. kanske hoppar in i duschen , eller nej, det gör jag imron. ska prata med m&p om cupen ikväll oxå , tror att jag blir hemma. både kul och tråkigt. bra om man tänker på att jag vart sjuk så länge. och så får jag åka upp till konfan med julia, denajs ! ;D
men vi hörs senare, har ni haft en bra dag ?
puss på er

Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

tack :) guuh haj ? :)

2009-04-01 @ 20:09:42
URL: http://fashionlj.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0